miercuri, 5 mai 2010

Pastele

In vacanta de primavara am plecat in vizita la bunici,am facut un gratar cu familia si ne-am distrat foarte mult.Aceasta vacanta a fost un moment de relaxare si de bucurie pentru toti.

Primavara este cel mai frumos anotimp,deoarece florile au primit diferite culori,iar totul este schimbat.Oamenii au foarte multe preocupari in acest anotimp.In concluzie, anotimpul primavara este cel mai frumos moment din an.





Sarbatoarea de Paste a fost deosebit de frumoasa si am petrecut-o cu familia.Aceasta sarbatoare este foarte importanta,deoarece semnifica Invierea lui IISUS.De Paste am pregatit diferite mancaruri traditionale,adica:-oua rosi
-cozonac
-friptura de miel
-sarmale
-alte prajituri
A doua zi am facut gratar cu prietenii,apoi a treia zi am vizitat bunicii.In noaptea de Inviere am mers la biserica,deoarece este un moment deosebit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu